25 mai 2013

Briose cu fructe de padure

Reteta aceasta am gasit-o pe blogul L. Adamache careia ii multumesc pentru reteta (reteta originala foloseste mure insa eu le-am inlocuit cu fructe de padure si am redus putin cantitatea). Iata incercarea mea:

INGREDIENTE (pentru 12 briose):
  • 250 g faina alba 000 proaspat cernuta
  • 5 g praf de copt
  • 120 g zahar extrafin
  • 2 oua
  • 80 ml lapte
  • 1/2 sticluta cu esenta de vanilie
  • 70 g unt topit (eu l-am topit in cuptorul cu microunde si l-am lasat sa se raceasca la temperatura camerei)
  • 120 g branza de vaci dulce sau ricotta (eu am folosit branza de vaci dulce)
  • 60 g fructe de padure - amestec congelat (reteta originala foloseste 150 g mure congelate)
  • 1 lingura cu zahar pudra
MOD DE PREPARARE:
  • Se amesteca intr-un bol toate ingredientele solide: faina, praf de copt, zahar.
  • Se amesteca intr-un bol toate ingredientele lichide: laptele, esenta de vanilie, untul topit, ouale.
  • Se adauga treptat ingredientele solide peste ingredientele lichide si se amesteca pana se obtine o compozitie omogena.
  • Se incorporeaza branza de vaci in compozitia obtinuta.
  • Se incorporeaza fructele de padure in compozitia obtinuta.
  • Se tapeteaza o tava pentru briose cu hartiute speciale.
  • Se imparte compozitia in 12 parti aproximativ egale se se pun in hartiutele pentru briose.
  • Se coc in cuptorul preincalzit la 180 grade C, timp de 25 - 30 de minute.
  • Briosele coapte se scot din cuptor si se lasa sa se raceasca.
  • Se pudreaza suprafata brioselor cu zahar pudra.

Va doresc zile frumoase alaturi de cei dragi!

2 comentarii:

  1. Ca de obicei,ti-au iesit absolut MINUNATE!!!
    Dani

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Dani, data viitoare am sa le pregatesc cu fructe proaspete. Te pup.

      Ștergere