15 octombrie 2012

Frappe din lapte de cocos si cereale

In amintirea zilelor calduroase de vara (imi este dor de caldura verii) am pregatit astazi acest frappe din lapte de cocos si cereale (poate completa cu succes micul dejun).

Reteta originala foloseste lapte de orez (eu am inlocuit laptele de orez cu lapte de cocos). Daca folositi lapte de orez, puteti adauga ingredientelor miere si laptisor e matca (eu am renuntat la aceste doua ingrediente datorita faptului ca am inlocuit laptele de orez cu laptele de cocos).

Sursa reteta: volumul 14 al colectiei ”Delicii in bucatarie - Sucuri si cocktailuri din fructe”.

INGREDIENTE:
  • 300 ml lapte de cocos / lapte de orez
  • 6 linguri cu fulgi de porumb
  • 1 banana de marime medie
  • 4 cuburi de gheata zdrobite
  • 1 lingura cu miere (in cazul in care folositi lapte de orez)
  • 1 lingurita cu laptisor de matca (in cazul in care folositi lapte de orez) 
MOD DE PREPARARE:
  • Se pun in blender banana decojita si taiata in doua-trei bucati, fulgii de porumb, laptele de cocos si gheata. Daca folositi lapte de orez, adaugati suplimentar in blender o lingura cu miere si o lingurita cu laptisor de matca (in aceasta varianta este o bautura racoritoare si energizanta ce inlocuieste pe parcursul zilei o cescuta cu cafea).
  • Se mixeaza toate ingredientele timp de 2 minute, pana se obtine o compozitie cremoasa si omogena.
  • Se serveste rece, imediat dupa preparare.

Va doresc zile frumoase alaturi de cei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu