19 ianuarie 2013

Fusilli al torchio cu fructe de mare

Nu pot sa spun ca fructele de mare se numara printre ingredientele mele preferate (desi le gatesc cu placere pentru sotul meu, ori de cate ori am ocazia). Imi plac insa pastele... de tot felul. Imi place sa le pregatesc, sa le gatesc, sa le cumpar, sa le fotografiez. Imi plac simple sau umplute, colorate sau nu, taiate dupa diferite forme si marimi. Imi plac (exact) asa cum sunt: extrem de variate si ”versatile”, irezistibile.


INGREDIENTE:
  • 500 g fructe de mare (amestecul pe care l-am folosit continea: calamar urias, calamari, midii, creveti, scoici galbene, scoici vongole, caracatita baby)
  • 300 g fusilli al torchio
  • 50 ml vin alb
  • 400g amestec rosii Roma si suc de rosii (conserva)
  • 1 ceapa de marime medie
  • 6 catei de usturoi
  • sare de mare fin macinata
  • piper proaspat macinat
MOD DE PREPARARE:
  • Se decongeleaza fructele de mare la temperatura camerei.
  • Pastele se pun la fiert in apa cu sare conform instructiunilor de pe ambalaj.
  • Ceapa se curata, se spala si se taie marunt.
  • Usturoiul se curata, se spala si se taie marunt.
  • Se incinge uleiul intr-o tigaie cu diametru mare. Ceapa si usturoiul se calesc putin in tigaie. Se adauga fructele de mare.
  • Cand fructele de mare sunt bine calite se stropesc cu vin alb.
  • Cand compozitia atinge temperatura de fierbere se adauga rosiile Roma si sosul de rosii.
  • Se condimenteaza amestecul cu sare si piper dupa preferinte.
  • Cand pastele sunt fierte se scurg de apa si se adauga in tigaie, amestecand usor.
  • Se servesc imediat. Se pot orna dupa preferinta cu fructe de mare.

Va doresc zile frumoase alaturi de cei dragi!

2 comentarii:

  1. Minunata reteta! Pastele cu fructe de mare sint preferatele mele ;)

    Te pup,draga mea!
    Dani

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa reusim sa (le) gatim impreuna intr-o buna zi. Iti multumesc! Te pup.

      Ștergere